maandag 6 augustus 2012

Vogelkooitje.......


Hoi hoi.....

vandaag was ik bij de action en zag een vogelkooitje.......twee vogelkooitjes eigenlijk, 1 grote en 1 kleine. Ik was meteen verliefd.........ooooooooo daar moest ik iets mee doen..........
Met de kleinste van de twee ben ik vanavond nog even aan de slag gegaan , ik moest eigenlijk nog aan de geurharten maar die moesten nu toch écht even wachten.
Kijk wat er is geworden van het vogelkooitje.........ik ben benieuwd of jullie nét zo verliefd zijn als ik, hihihi. Dat hoeft niet hoor want misschien vind je die vintage-dingen helemaal NIETS. Dat kan heel goed want niet iedereen heeft ( gelukkig ) dezelfde smaak....dat zou een saaie bedoening zijn....toch??????

Kijk en geniet......of niet.......















Liefs van Plony!!!!!!!!!

26 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig hoor Plony je vogelkooitjes ,maar ik vind je blog zo anders klopt dat wel of is blogger weer bezig,soms begrijp ik er ook niets meer van. je creaties zijn weer geweldig, wat is Ayden een lief ventje.... hij groeit als kool zie ik wel hij lacht ook zo lief
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He meis....wel met pakje zangzaad en doek..... is erg mooi geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooie vogelkooi geworden, Plony. Ik kan me voorstellen dat je er gelijk verliefd op werd, als je dit er van kunt maken. Ook de geurzakjes vind ik enig!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer heel wat leuke vintage creaties gemaakt Plony!!
    Je Magnolia huisje vind ik schitterend!
    Lieve groten,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ten eerste vind ik je nieuwe jasje van je blog super ik zag het gelijk, en dat kogelevooitje .....hihihi uh ik bedoel vogelkooitje is natuurlijk onwijs gaaf , heel veel liefs NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Plony! Jij kunt van iets toch wel hele leuke dingen maken hé!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie vogelkooitje! Ik ben er helemaal weg van! Ik houd ook van alles vintage!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Plony,
    ...heel mooi hoor je vogelkooitje..grappig weer wat jij er van maakt..
    Ik zag ook ..ergens..een mooie babykaart..ook lief..

    Fijne dag, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Snoezig is het, ik hou hier wel van hoor! Heel mooi gedaan, Plony! Nieuwe blog-layout inderdaad?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    Geweldig wat ben je toch creatief ziet er superleuk uit .
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve kooitje
    wat heb je ze mooi gepimt zeg, ik vind ze geweldig mooi

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk en mooi gedaan meid, super.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk idee Plony! heel mooi gepimpt:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf Plony!! Superleuk gedaan!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh my dear creative friend, your creation is an enchantment:)
    Love this romantic bird cage with fab card:)
    Big kiss,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kijk en geniet Plony.
    Voor mij is dit een beeldige creatie.
    I love vintage.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben je toch crea Plony, dit is ook weer zo geweldig om te zien, helemaal top, je moet er maar opkomen. En volgens mij heb je ook je bloglayout aangepast, of ben ik nu in de bonen? Hij is mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowie wat gaaf! Leuk als je zomaar ineens zoiets moois tegenkomt waar je wel iets mee kan he?
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw.. wat heb je dat leuk gedaan!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heerlijk romatisch weer ! Supermooi meis ! Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dit mooi Plony.
    Heel leuk gedaan zo.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er weer erg leuk uit wat je het kooitje hebt gestopt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat gaat weer een topverkoop worden hoor bij Action met dit soort ceaties van jou.....heb je aandelen?????
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Genieten doe ik zeker, zit er bij te kwijlen ;)
    Heerlijk zo'n action :)
    Ik ga van de week ook maar ff.
    Mooie blog layout eb e trouwens weer!!,
    En je zit al aan de179 zag ged, wauw, volgens mij komt het eerder dan je denkt!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Plony wat ben je toch een crea bea, en wat schitterend gemaakt. Erg gaaf.

    Liefs xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.