zaterdag 6 oktober 2012

Nevaeh.....

Dit is weer de zaterdag-kopie van mijn bericht op het HH-bloh......

En alweer is het zaterdag en kom ik jullie stalken met een kaartje..........
Nevaeh is de naam van dit schattige stempeltje en het is al even geleden dat ik haar voor het eerst op een blog zag opduiken maar ....toen was ik direkt helemaal weg van haar.
Ik heb er een kaartje mee gemaakt....een ronde kaart deze keer en wat is er mooier dan een ronde kaart op het schattige joy kaartenstandaardje neer te zetten........... Ik blijf het een leukie vinden en het is alweer even geleden dat ik hem heb gebruikt dus.....ik vond dat ie wel weer mocht, haha.

Ik noem nog even wat mallen op die ik gebruikt heb bij deze kaart....
de JOY kaartenstandaard nr.1
Joy stencil hoek
Marianne design creatables Tiny's
Marianne design frame cirkel
natuurlijk wat pareltjes en roosjes en aan de rechterkant kunnen jullie ook nog het prachtige kant zien wat ook bij Hanneke in de webwinkel te koop is: Vintage Lace Richelieu.

Ik hoop dat mijn kaartje weer bij jullie in de smaak valt en dan zeg ik maar weer...........tot de volgende creatie.
Liefs Plony.



Deze kaart doet mee aan de challenge bij:http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/   : use some texture!

40 opmerkingen:

  1. Oh WOW Plony I love this! Love all your details! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super geweldig mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Plony! Hij is geweldig!!!
    Ontzettend mooi afdrukje, Nevaeh is echt supermooi en je hebt haar ook erg mooi ingekleurd!!
    Het is echt een plaatje om naar te kijken hoor!

    Veel Liefs
    en tot blogs!
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een super kaart weer plony
    ik vind hem echt te gek
    fijn weekend

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, wat een superkaart. Hij is prachtig!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit weer schitterend gedaan zeg. Heel heel erg mooi ingekleurd en inderdaad een heel schattig stempeltje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    Je hebt jezelf overtroffen..wat een SUPER mooi kaartje..WOW...

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Plony! Wat een geweldig kaartje!
    Heel veel leuke details heb je gebruikt.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw zeg wat een prachtige kaart!!!
    Leuke stempel en de papiertjes zijn helemaal mooi een heel mooi geheel!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje en wat een mooi standaardje waarin de kaart goed tot zijn recht komt

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waauuww wat een prachtige kaart,en wat een kleuren.
    Super.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,stalk nog maar even door,wat een prachtige kaart,alles past heel mooi bij elkaar,de kleurtjes,de mallen en de manier van verwerken.Het meisje is een plaatje,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is geweldig mooi Plony, mooi kleurwerk en de kleurcombi vind ik ook helemaal superssss.
    groetjes en fijn weekend.
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend! Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, zo'n mooie warme kleuren en gewoon een lekkere volle kaart, daar hou ik toch zo van. Toevallig zag mijn man vanmorgen via mijn site jouw site en zag deze kaart met standaard, hij vond die zoooo mooi en vroeg waarom ik die niet had? Nou, je snapt het al, heeeel toevallig:) was er hier in de buurt een winkel die open dag hield met demonstraties dus.....ik heb die mal meteen maar gekocht haha, hij is super.
    Ik geniet hier elke keer weer Plony, wat maak je toch een prachtige creaties!
    Fijn weekend meis, geniet er lekker van, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje ik vind je flesjes ook heel leuk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is op zich al een feestje om naar je kaart te kijken. Het maken zal ook een feest geweest zijn.
    Lieve groetjes hennie, je nieuwe volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend opgebouwde kaart is dit en wat heb je er iets prachtigs van gemaakt!!! Kom ogen te kort!!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart.Mooie kleuren en een prachtige mal,je krijg van mij een tien zo mooi.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je kaartje zier er weer heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart, leuke stempel en ook nog eens zo supermooi ingekleurd!! De kleuren van je kaart passen ook perfect bij elkaar!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Plony, wat een mooi kaartje, het is gewoon prachtig!

    Veel liefs,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony,
    Een PRACHTIG kaartje met een MOOI gekleurde Nevaeh ☺☺☺.
    Tot een volgende HH-creatie.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig creatie, Plony...leuke vormen, mooi gekleurd, prachtige details...bedankt voor het meedoen met de Divas...ik wens je veel succes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wowww Plony, ze is echt heel gaaf!!.
    Super, deze kleurtjes en wat veel prachtige details zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een onwijs mooie kaart is dit geworden zeg.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hele gave kaart Plony! wat zijn ze leuk he deze stempels:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is het weer een juweeltje van een kaart.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw....wat een prachtexemplaartje weer, Plony. Helemaal af met zoveel mooie details, TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaart is dit Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gorgeous shape card Plony:) Wonderful image perfect coloured:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo de knetter wat is dit een prachtige kaart Plony je weet wat ik ga zeggen ik ..... maar dat weet je al van mij ik ga hem gauw in het echt zien hoor dikke kus NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schatje, echt heel leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoe mooi kan iets zijn,nu Plony Zooooo mooi,wat heb je dit schitterend gemaakt zeg ,ik zit vol bewondering naar deze prachtige kaart te kijken .liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Plony, Plony, Plony, hoe doe je dat toch, wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, ik vind hem helemaal super. Een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw....prachtig hoor! Mooi kaartje weer, ik kijk nog een poosje verder!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw wat een mooie kaart!!! Leuk model met het ronde en vierkant er weer op en de standaard maakt het helemaal af! Ook een geweldige digi!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lieverd, wat een plaatje - ik ben er weg van = SUPER!!!! liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Absolutely gorgeous, love all the fab embellies...thanks for joining us at Divas!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hi Plony,
    Saw this over at Divas and had to stop by and take a closer look. This is one of my favourite SC images and your card is simply divine!

    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.