dinsdag 2 juli 2013

Prijswinnaars bloghop WLVC

Dit bericht is een kopie van het bericht op het WLVC-blog met onderaan nog een kleine toevoeging....

Goedemorgen allemaal.....

Vandaag kom ik een paar mensen blij maken maar voordat ik dat ga doen wil ik op de eerste plaats de meiden van mijn designteam enorm bedanken voor de inzet....elke keer weer.....en voor de geweldige manier waarop ze deze bloghop samen met mij en de sponsor hebben mogelijk gemaakt.
Ik was al vanaf het begin heel erg trots op "mijn" meiden maar dat is alleen maar meeeeeeeeer geworden. Super hoe ze ook allemaal een prijsje beschikbaar hebben gesteld op hun eigen blog voor deze bloghop en óók die prijsjes gaan er vandaag...of morgen uit. Super bedankt ladies!!!!! Jullie zijn geweldig!

Dan de prijswinnaars.....

De tegoedbon beschikbaar gesteld door Hanneke van http://www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl/

is gewonnen door: Rosina van http://rosina-scrapcards.blogspot.nl/ .

De 2e prijs....
is gewonnen door: Jolanda van   http://jolanda78.blogspot.nl/

Tenslotte de 3e prijs...

die is gewonnen door : Irene van    http://marsvrouw.blogspot.nl/

Lieve dames........heel hartelijk gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs en stuur even een mailtje met je gegevens naar apolloniadejong@hotmail.com dan zorg ik dat alles komt waar het hoort te zijn.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor het meedoen, het geven van ontzettend lieve reakties en voor het gaan volgen van alle leden van het DT van het We Love Vintage Challengeblog.
Wij zijn enorm blij dat er zo enthousiast wordt gereageerd en hopen dat dit nog heel lang zo zal blijven.

Morgen zien jullie ons terug met de nieuwe challenge en de random-winnaar van challenge nr. 5 en we hopen natuurlijk dat er weer veel mooie creaties gemaakt gaan worden.

Namens het hele team wens ik iedereen een hele fijne dag en heel graag tot morgen.
Lieve groetjes Plony.


Dan nog even een toevoeging op mijn eigen blog.

Ook hier wil ik iedereen nog graag heel hartelijk bedanken voor het meedoen en jullie lieve woorden. Ik had graag iedereen een prijsje gegund maar dat is helaas niet mogelijk.
Ik heb alleen nog als aardigheidje mijn deurhanger weg te geven en die gaat naar......

Leny van : http://lenywittenberg2013.blogspot.nl/
Ik wil graag mijn bewondering uitspreken voor het enthousiasme waarmee Leny, die toch al een behoorlijke leeftijd heeft , is gaan meedoen bij ons vintageblog. Ze geniet er enorm van geeft ze zelf aan en dat is dus waar het allemaal om draait.....plezier hebben in wat je doet en Leny weet op haar leeftijd heeeeel goed hoe dat moet. Fijn dat je erbij bent Leny en wij hopen nog heel lang van jouw creaties en je prachtige verhalen te mogen genieten. Dikke knuffel voor jou en als je je adres doorgeeft op apolloniadejong@hotmail.com dan is de deurhanger binnenkort voor jou.

Lieve groetjes van Plony.




9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan de winnaars. Geniet van jullie prijs.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nelly (CREANELLY)02 juli, 2013

    Goede morgen dames
    Van Harte gefeliciteerd: ROSINA met de 1 ste prijs: JOLANDA met de 2 de prijs:
    en IRENE met de 3 de prijs van het WLVChallenge blog.
    Die jullie gewonnen hebben.
    En de mooie deurhanger van PLONY die door LENY gewonnen is.
    Dames allemaal heel veel plezier met jullie mooie prijzen.

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allemaal gefeliciteerd
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle winnaars, gefeliciteerd!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iedereen gefeliciteerd en ik wil toch even aanhaken op Leny...ze schreef me gisteren dat ze sommige kaarten zaterdag zo "sprookjesachtig" mooi vond...ik denk dat ze dat ook gaat zeggen van deze geweldige mooie deurhanger Plony! Ze zal het heel mooi vinden...ook ik heb bewondering voor deze kaartenmaakster!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vond het hoppen al zo leuk maar de feestvreugde gaat gewoon nog even door met het winnen van de 3e prijs, super bedankt!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen die gewonnen heeft, gefeliciteerd!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal van harte gefeliciteerd, en dankjewel dat dit mogelijk is gemaakt. Super leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.