maandag 1 juni 2015

Reminder Petal Lu Challenge....

Goedemiddag lieve allemaal,

Vandaag 2 blogposten waarvan dit de eerste is.....de reminder voor onze challenge bij Petal Lu .
64 deelnemers al terwijl ik mijn bericht zit te typen maar er kunnen er nog meer bij hoor....
Je kunt meedoen met zo'n beetje alles wat je maakt dus wat let je om je creatie te linken bij ons challengeblog????

Ik heb als reminder voor jullie het volgende kaartje gemaakt....uiteraard met de schattige bloemen van Petal Lu....


Mijn eerste kaartje was met een ingekleurde digi maar deze keer heb ik gekozen voor een shabby chic kaartje.....een lief romantisch verjaardagskaartje.....


Alles mag dus vandaar mijn eerste keuze voor het zelf inkleuren en mijn tweede voor een kant-en-klaar plaatje......om te laten zien dat je dus lekker kunt meedoen met je creatie en een leuke prijs kunt winnen.


Heel grappig dat ik deze ballerina juist de afgelopen weken diverse keren zag langskomen terwijl ik deze al weken geleden gemaakt heb.....Blijkbaar past ze bij het gevoel van dit seizoen hahaha.....Het blijft een schatje hoor en ik draai dit malletje nog steeds wel eens graag door de machine....

Dan zie ik jullie hopelijk later vandaag nog weer terug bij mijn volgende DT-bijdrage.....Fijne dag.

xxx Plony

3 opmerkingen:

  1. Mooi met die bloemen en schitterend kant heb je gebruikt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig Plony. Mooie bloemen en die danseres is ook erg leuk erop. Ik heb mijn kaart net vandaag gelinkt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.