zaterdag 3 december 2016

De laatste challenge

Goedemorgen en welkom op mijn blog......
Zoals bovenaan dit bericht staat vermeldt.....de laatste challenge......
Misschien hebben jullie het gisteren al gelezen bij WLVC .....Ik ga stoppen met het challengeblog.
In deze decembermaand gaan we nog met z'n allen een leuke afsluiting maken van onze WLVC-tijd en challenge 80 zal de afsluiter zijn van een paar hele mooie jaren.

Om het simpel te houden hebben we een ALLES MAG challenge dus laat je mooiste vintage creaties maar zien....maak iets geweldigs als afsluiter voor ons bij WLVC.
De challenge zal lopen tot 27 december 18.00 uur en Sandra van...


heeft een prachtige mal beschikbaar gesteld voor de winnaar van deze laatste challenge.

Dan nu maar....net als altijd.....mijn creatie voor deze challenge......


en deze creatie heb ik met zooooooveel plezier gemaakt.....Ik had een kerstster gekocht bij de action...al een heel poosje geleden hoor......en die heb ik helemaal beplakt met designpapier en rondom helemaal met kant.....Hij staat tegen de muur op onze schouw en hij is écht heel schattig geworden.....


Zelf een lekkere grote vintage bloem gemaakt en van die mooie chipboard cirkels van Scrapiniec over elkaar heen bevestigd op mijn kerstster.


Dit soort dingen hoop ik toch weer wat vaker te kunnen gaan doen....hier ben ik mee begonnen.....en ik wil dit heel graag weer wat op gaan pakken.....Mooie dingen maken....zoals ik ze graag maak.....en geen randzaken meer.....gewoon weer volop gaan voor mijn hobby......
Goede voornemens voor het nieuwe jaar....ben benieuwd in hoeverre ik ze waar kan gaan maken. Ik heb helemaal geen moeite met het zitten in Designteams....maar dan lekker de opdrachten maken en hier en daar een reactie achterlaten....en niet meer zelf het werk hoeven te doen achter de schermen....Het werk waar zo enorm veel tijd in is gaan zitten......Misschien kan die tijd weer naar mezelf en naar wat ik zo graag doe.....Ik hoop het van harte. Het geeft absoluut een knoop in mijn maag dat ik nu bijna het blog ga sluiten maar ik heb deze beslissing in de zomer al genomen en heb er dan ook naar toe gewerkt. Het is goed geweest......een hele mooie tijd.....en wie weet wat er nu weer voor in de plaats gaat komen....De tijd zal het leren.

Ga ik jullie nog allemaal zien bij WLVC??????
Graag....laten we er een knallende afsluiter van maken.

Fijn weekend  en liefs van Plony

Challenges:

http://fabnfunkychallenges.blogspot.nl/
http://thesisterhoodofcrafters.blogspot.nl/
https://paperminutes.blogspot.nl/
http://pinspirationalchallenges.blogspot.nl/
http://craftycardmakers.blogspot.nl/
http://crazychallenge.blogspot.nl/

16 opmerkingen:

  1. Schitterend is het geworden en wat mooi kant! Echt een pronkstukje voor in je huis!
    Ik hoop ook dat je weer meer tijd voor je zelf krijgt en kunt genieten van de dingen die je zo graag doet!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit weer een heel mooie kerst creatie en wat jammer dat jullie gaan stoppen ik ben zelf niet zo goed in het maken van vintage maar ik genoot altijd van de mooie creatie,s maar ik begrijp je wel er zit echt heel veel werk in zo,n blog ik hoop wel dat je hier nog mooie creatie,s zal tonen groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende ster heb je gemaakt voor deze aller laatste challenge. Ik ga het WLVC blog heel erg missen, maar ik begrijp je wel. Bloggen kost enorm veel tijd. Ik heb altijd met volle teugen van je WLVC blog kunnen genieten en gun je nu ook weer een rustiger periode waarin je je eigen dingetjes weer kan gaan doen. Ik hoop in de komende tijd nog heel veel schitterende creaties van je te kunnen bewonderen hier op je eigen blog.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIGGGG Plony super mooi ster heb je gemaakt heel mooi met het kant !
    Begrijp je beslissing Plony maar het neemt niet weg dat ik de vintage blog heel hard ga missen meis .Alvast hartelijke dank voor de vele inspiratie jaren lang was er al eerste bij en ga jullie blijven volgen langs Facebook .
    Lieve Groeten Doris xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Its a gorgeous piece, as always the details make it so special.
    I hope your future plans go well and you enjoy your own time to craft.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schitterende creatie geworden Plony en ook wil ik jou gelijk bedanken voor de kans die ik kreeg van jou om mee te doen in het design team. Hoe jammer ik het ook vind ik snap het helemaal, want het is een enorm werk zo je eigen site. Ik vond het heerlijk om te doen ik ben nog verder gegroeid door jou en heb veel geleerd van je. Ik ga ons groepje en de DT dagen missen, maar bovenal jou......thanks voor deze mooie kans die je mij hebt gegeven en I Love You.

    Liefsssss Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig ga je op je eigen bloggie nog wel gewoon door, want ik kan jou mooie creaties absoluut niet missen hoor! Dit is ook weer zo'n schitterend pronkstuk en je zelfgemaakte bloem...WOUW...alle mooie kant en chipboard cirkels...past zo
    prachtig bij elkaar! ik hoop dat de knoop in je maag snel minder word Plony en ga maar weer helemaal voor de hobby en het maken van mooie dingen! Maar ga WLVC wel missen hoor het nieuwe jaar!!! Fijne Sinterklaas met je man, kinderen en kleinkinderen!!! xxx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat mooi en die bloem als blikvanger. Toch nog eens goed kijken hoe je dat gedaan hebt. En ja jammer dat het WLVC blog gaat stoppen. Was altijd ene mooi blog waar ik af en toe aan meedeed. Maar je moet ook dingen doen die bij je passen en jezelf niet voorbij gaan. Ik zal eens zien of ik meedoe deze maand. De Tijd gaat ook zo snel... Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OH WOW this is just stunning! What a gorgeous design! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Use PEARLS’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So pretty!!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning project. The details are so beautiful. Thank you for joining us at Crafty CardMakers this week. Hope to see your lovely craftys back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely project! Thank you for playing along with our PINspirational challenge! Happy crafting, Maike ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh wow, I love your star!!!! You´re my favorite!!!

    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a talent you have. This is just so beautiful. Love it. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende hart en wat een mooi kant is dit geweldig, Ook ik hoop dat je weer tijd voor je favoriete dingen terug gaat krijgen ik wens je heel veel succes ermee.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.