vrijdag 1 december 2017

Winter challenge at Simply Magnolia

Goedemorgen allemaal.....

Een nieuwe challenge bij Simply Magnolia en het thema is deze keer WINTER.

Dat moet te doen zijn toch?
Ik heb een lief winters stempeltje opgezocht van Magnolia en dat bracht mij tot het volgende kaartje....


Is ze niet schattig....druk bezig met haar sneeuwpop......Wij kunnen het ons nog even niet voorstellen maar voor je het weet is het in Nederland ook zo ver......altijd verrassend,  het Nederlandse weer.
Op het mooie rose kant heb ik piepkleine strikjes....bling strikjes....geplakt......


Eigenlijk zijn deze voor op je nagels hahahaha....maar ze zijn zo snoezig en klein.......ik dacht ik gebruik ze op mijn kaart.....


Je ziet vanaf deze kant goed hoe de sneeuwpop een zachte glans heeft gekregen......soms laat een andere hoek wel eens extra details zien.....


Ik denk wel dat jullie het allemaal weer goed hebben kunnen bekijken en dan zeg ik.....de beurt is aan jullie.....Winter......heel veel succes en knutselplezier.

Liefs van Plony

Challenges:
https://pdelinkyparty.blogspot.nl/
https://pdelinkyparty.blogspot.nl/
http://cuttlebugmania.blogspot.nl/ :Marianne Design Anja's frilly square
https://paperminutes.blogspot.nl/
http://shoppingourstash.blogspot.nl/



9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtstuk is dit weer.
    Supermooi gemaakt Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en je hebt weer een prachtige kaart gemaakt
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A darling winters card, a sweet image and wonderful details.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje weer, Plony.
    Leuk die kleine bling strikjes.
    De parelrand vind ik er ook heel leuk bij passen het zijn net een soort van ijspegels.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi! Thank you for joining us at Shopping Our Stash... this is so cute! I love all of your little elements-- and I always think of nail embellishments in terms of paper crafting, too! Well done!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Pause Dream Enjoy. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty - love all the soft colours!
    Thanks for having snow much fun with the crew from SHOPPING OUR STASH this week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. omg what a lot of details on your card. Thanks for showing it for paperminutes this week.
    hugs
    mamapia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.