vrijdag 5 mei 2017

Reminderkaart voor de FB-groep

Hallo daar.....ik ben er weer......het is me weer gelukt om een kaartje te maken hahahahaa.

Voor de reminder in de FB-groep moest ik nog een kaartje maken en deze opdracht heb ik gecombineerd met een kaartje voor een hobbymaatje.....2 vliegen in 1 klap dus.....
Bij Vintage and More willen we graag een vintage kaart/creatie zien voor een speciaal iemand.
Mijn reminderkaartje is als volgt geworden....


Opnieuw een plaatje van Syta.....ik vind deze plaatjes wel écht geweldig leuk.....beetje retro...zou ik zeggen.....


beetje glamour-achtig dus daar ook de spulletjes bij aangepast.....beetje parels, beetje bling, beetje chic....


Ben je nog niet aangesloten bij ons in de FB groep??? Ik zou toch eens gaan kijken hoor......en natuurlijk meedoen.....dat zou gaaf zijn.

Zie ik je daar???
xxx Plony

Challenges:
http://reasonableribbon.blogspot.nl/search/label/challenges
http://southerngirlschallenge.blogspot.nl/
http://fabnfunkychallenges.blogspot.nl/
http://crafterscafeblogchallenge.blogspot.nl/
http://creataliciouschallenges.blogspot.nl/

13 opmerkingen:

  1. Inderdaad een mooi plaatje Plony! Chique en classy. Het is een prachtige reminder geworden. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very feminine with great composition and detail. So glad you joined us at the Crafters Café, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG Plony !! Ontzettend mooie kaart met het plaatje en de leuke details en prachtig kant erbij .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De fifties op je kaart: helemaal super! Wat een gave details heb je gebruikt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Plony. En mijn kaart is in de maak.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig plaatje, zo leuk! Hele mooie kaart.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi Plony. Ik zag hemal op faceboek. Mijn kaartje heeft Nel ook al ontvangen. Dat is meer een kaartje volgens ons geheide zoeksysteem. Waar heb ik dat gezien. En hebben we het wel. grts leny
    Inelk geval niet voor de vintagegroep.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was nu even blogs aan het bezoeken , was het weekend ook bij mijn broer zonder Pc. dus zie ik hem net op je blog staan. Heel erg bedankt voor de mooie kaart ik ga hem echt na maken heb al wat plaatjes opgeslagen.Zit er nog steeds van te genieten, zo mooi vind ik hem , Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is beautiful, Plony. Thanks so much for playing along in our Mother's Day Challenge, and I hope that you will join us again real soon.
    Blessings,
    Karen Letchworth
    Really Reasonable Ribbon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, your card is absolutely stunning. Sorry for late comment but thanks for joining us at SGC Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A wonderful card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional for the girls / Mother's Day” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.