zaterdag 4 november 2017

Snow globe....maar toch niet.....

Jullie hebben vást de snow globe al ergens voorbij zien komen. Nu heb ik zoiets van....ik moet iets niet alleen maar voor 1 doel kunnen gebruiken dus die mal had ik eigenlijk al voorbij laten gaan in  mijn gedachten...tot....Astrid Broer mij op de beurs liet zien dat je er ook best andere dingen mee kunt doen. Nu ga ik zeer waarschijnlijk ook wel aan de winterse schudbol maar.....eerst lekker mijn eigen ding ermee gedaan. Soms heb ik gewoon wel eens een zetje nodig.

Een heel lief klein vintage kaartje....met de snow globe.....


Op deze manier is de mal voor mij wat bruikbaarder....ik heb graag multifunctionele mallen hahahaha....te gebruiken voor diverse gelegenheden.....en zo is ie nóg leuker voor mij.


De tekst onderaan heb ik gemaakt met een stempeltje, onzichtbare inkt en embossing poeder.....ik vraag me soms af waarom ik dingen toch niet vaker gebruik.....Het is toch hartstikke leuk zo en ook heel simpel....


Soms zijn wij kaartenmaaksters best errugggggg......alles hebben....en er dan gewoon niets mee doen hihihi.....en dat magazijn maar vol stoppen......o.o.o.o.o......


Dit was het weer voor vandaag........
Fijne zondag allemaal........xxx Plony

Challenges:
http://challengeupyourlife.blogspot.nl/
http://craftingwithanattitude.blogspot.nl/
http://cardmaniachallenges.blogspot.nl/
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/

5 opmerkingen:

  1. Prachtige sneeuwbol!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Plony! Volgens mij had je dat ook met gemak zelf kunnen bedenken vindingrijk als je bent!! Ik heb er al eens een voetbalkaart mee gemaakt voor een klein manneke, succes!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Plony ik zeg super goed gelukt zo zie je maar,ik kom wel naar jou om er een mooi schudkaartje mee te maken ha ha ik vond hem te duur hi hi,maar je ziet het je kan er veel meer mee doen.
    Ik zeg geweldig geworden!
    Fijne zondag nog groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Plony ik zeg super goed gelukt zo zie je maar,ik kom wel naar jou om er een mooi schudkaartje mee te maken ha ha ik vond hem te duur hi hi,maar je ziet het je kan er veel meer mee doen.
    Ik zeg geweldig geworden!
    Fijne zondag nog groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous Plony!!
    Thank you for joining us at Crafting With An Attitude Challenge and best of luck with your entry.

    Mary DT Member for Crafting With An Attitude...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.