woensdag 6 december 2017

Anything goes at Midweek Magnolias

Goedemorgen.....
Een nieuwe challenge bij Midweek Magnolias en als je maar een Magnolia stempeltje gebruikt voor je kaart dan mag verder eigenlijk gewoon alles.

Er is weer de bekende mystery prize van Magnolia Sweden te winnen dus doe mee zou ik zeggen.

Ik had even geen zin in een kerstkaart dus heb ik gewoon een gezellig kaartje gemaakt met de blik op zonniger tijden....die er volgend jaar vást wel weer gaan komen......Ik kan niet wachten .....winter is leuk maar lente/zomer......daar worden we toch best blij van.


Tilda heeft er ook zin in hoor....handen vol met tulpen.......
Een kaart in een kleur die jullie niet zo van mij zijn gewend maar ja......ik spring ook wel eens uit mijn hokje hahahaha....


Voor mijn doen ook een vrij rustig kaartje....maar de bekende ingrediënten zitten er toch gewoon op hoor.......


Hebben jullie zin in een leuke kaart met Magnolia....ik zeg doen.....ga zitten en maak iets leuks.
Wij zien graag heeeeel veel deelnemers......buiten is er niets te zoeken dus misschien kunnen jullie je hobbyruimte blij maken hahaha.....

Heel veel knutselplezier......
xxx Plony

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige fleurige kaart heb je gemaakt. Mooie details erop verwerkt.
    Je hebt gelijk qua weer, ik heb ook liever de lente/zomer. Ik ga dan meer naar buiten dan nu met de kou. Dan blijf ik toch liever binnen bij de verwarming. Hihihi. Van het weekend als het goed is sneeuw!!! Dat is wel leuk, als je maar niet naar buiten hoeft. Ik vindt het altijd zo gevaarlijk.
    Ik ga ook met de Challenge meedoen, die van mij komt de 10e omhoog op mijn blog. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met deze mooie ingekleurde Magnolia !
    Heel veel mooie details mooi van kleuren ik zie ook al uit naar het voorjaar Plony .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A really beautiful card, it could be used for so many occasions.
    We all look forward to warmer days and winter has just started.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony,

    Is weer even geleden maar voila ik ben weer in blogland,
    Ik zie dat ik de laatste tijd veel prachtige kaartjes bij je heb gemist.

    Deze laatste is ook alweer zo beauty, inderdaad vor jou doen erg rustig
    maar ik houd daar juist wel van.........

    Lieve groet Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.